Züri Fäscht

furrerhugi dressed up the Züri Fäscht for its next edition from 5 to 7 July 2019 in a new fashion.

furrerhugi supported the Züri Fäscht in the creation of a new and fresh visual appearance with a revised logo, a new main visual and relaunched the website zuerifaescht.ch. The largest Swiss folk festival, which takes place every three years, is a unique mixture of folk festival, party and market place. The main visual now unites Züri Fäscht highlights such as food and beverages, music and fireworks in a humorous way. The traditional lion remains a central element in all communication.

furrerhugi also supports the Organising Committee of the Züri Fäscht in its public relation and media work, marketing and crisis communication as well as with internal communication.

News

3 April 2019

furrerhugi verstärkt sich in der lateinischen Schweiz

furrerhugi positioniert sich als nationale Kommunikationsagentur, die eine starke Präsenz in der Romandie und in der italienischen Schweiz hat. Hierzu erweitert die Agentur ihr Team in der Romandie und begrüsst ab 1. April die bekannte Politjournalistin Chrystel Domenjoz in ihren Reihen. Zudem werden Angelo Geninazzi und Claudine Esseiva Partner.

d | f | i | e